top of page

כנס גישור בסימן שיתופיות

עודכן: 28 בספט׳ 2022

כנס "גישור בסימן שיתופיות" שהתקיים בספטמבר 2022, הוא תולדה של שיתוף פעולה בין ארגון המגשרים בישראל לבין הגופים המרכזיים בארץ הפעילים בעולם הגישור.

את הכנס פתחה בהתרגשות עו"ד ומגשרת אילנית גילעד: "שיתופיות היא ערך, זו הדרך וגם התשובה... הכנס הזה הוא עוד שני צעדים בדרך לביסוס מעמד הגישור ומיצובו כשפה וככלי מרכזי ליישוב סכסוכים".


בכנס נשאו דברים עו״ד יגאל בורוכובסקי, יו״ר ארגון המגשרים בישראל ויו״ר (משותף) פורום יישוב סכסוכים בדרכים אלטרנטיביות בלשכת עוה״ד, מר טובי דנון, יו״ר לשכת המגשרים בישראל, עו״ד מיכאל צור, פרופ' מוטי (מרדכי) מירוני, ד"ר קרני פרלמן ומר עמרי גפן.


יגאל הדגיש את חשיבותו של הגישור כפתרון אלטרנטיבי ליישוב סכסוכים, דיבר על מיזוג עתידי מרגש בין ארגון המגשרים ולשכת המגשרים, ועל השליחות המיוחדת של מקצוע המגשר.


לאחר מכן התכנסו המשתתפים סביב 12 שולחנות עגולים - מעגלי חשיבה, שיח ויצירה - אשר דנו בפנים השונים בהם נוגע תחום הגישור. סביב שולחנות אלו נערכו דיונים פוריים ומרתקים שעמדו על הבנת הצרכים בתחומים השונים, ובסוף הדיון כל צוות הציג את המלצותיו המעשיות לקידום הנושא הספציפי שבו עסק.


פוסטים אחרונים

הצג הכול
bottom of page